joi, 9 martie 2017

Ori o pun, ori nu o pun ...de un cutit



Multi dintre apropiati se mira de ritmul meu nebun de viata (dupa cum il caracterizeaza unii), dar asa sunt eu : o persoana activa, dornica sa se remarce si sa realizeze multe in viata. 

Chefi la Cutite a reprezentat o ocazie de a ma descoperi, de a ma perfectiona si o iau ca pe o provocare in care imi voi folosi talentul si aptitudinile.  



Sunt o persoana foarte activa careia ii place sa incerce sa experimenteze si sa savureze fiecare clipa. Experienta din trecut avuta lucrand intr-un proiect de televiziune "Deschis la distractie" mi-a oferit ocazia de a cunoaste oameni frumosi sufleteste si de la care am invatat cate ceva. 

Am intalnit multi astfeld e oameni, iar ei mi-au daruit putin din lumea lor, infrumusetand-o pe a mea. Cu aceste ganduri am plecat si cand am decis sa ma inscriu la aceasta Emisiune Chefi la Cutite.



Cutitul reprezinta o confirmare a faptului ca sunt bun, ca ma pricep, dar in acelasi timp reprezinta si o mare responsabilitate...aceea ca trebuie sa rezist pana la final si sa dovedesc ca ceea ce imi propun reusesc sa si realizez.

Bucataria si gustul nu tin cont de sex, important este sa pui suflet si pasiune atunci cand gatesti. Consider gatitul un sport si ca la orice sport e nevoie de exercitiu, dar mai ales de dorinta de a-ti imbunatati jocul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu